dinsdag 13 april 2004


Ik heb het te druk om te gaan werken...


Dat is het gevoel dat mij deze vakantiedagen achtervolgt, want deze vakantie lijkt in alle opzichten veel drukker dan mijn werkbestaan. Wat moet hieruit geconcludeerd worden : dat ik teveel hooi op mijn vork neem in de vakantie of dat mijn werk eigenlijk niet veel voorstelt ?

Wellicht het eerste. Tot nu toe een zalige vakantie achter de rug. Veel kilometers gereden ook, voor geliefden mag afstand geen bezwaar zijn. Toch begint het te wegen, dat uithuizig zijn, dat slapen in verschillende bedden.

Morgen richting kust, al waar voorzien is dat ik drie dagen blijf. Weerom ander bed. Ik zoek, voor het slapengaan nog wat verse kleren bij elkaar.

Net afscheid genomen van vrienden B., D. & T. De groententaart met reepjes kip en geitenkaas ligt me nog wat op de maag. Het hele lichaam schreeuwt om dieet na al die feestelijke maaltijden.

Raar, enerzijds heb ik het te druk voor het werk, mocht het altijd vakantie zijn... ik zou ze zonder problemen vullen. Anderzijds ook toch lichtjesaan uitzien naar het werk, de regelmaat. Het niet oeverloos kunnen leven omdat dat werk beperkingen oplegt aangaande uren slaap, wanneer waar te zijn en mij verplicht aan goede energie-huishouding te doen.

Ik heb duidelijk teveel paaseieren gegeten...

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...