zaterdag 3 april 2004


start to run


Ik ben begonnen met lopen, met dat loopschema van in De Standaard, zei ze, maar nu moet ik gaan, er staat iemand aan de deur.

Ik had de telefoon nog maar net terug afgedrukt en belde al naar andere familie : klopt dat, mijn zus die loopt ? Mijn zus die zo'n hekel heeft aan lopen ?

Ja, het bleek te kloppen. Nog wat telefoons later blijkt ook zus numero 2 zich aan het schema te houden. Met echtgenoot en al.

Start To Run heeft zijn effect dus niet verloren. De vrouwelijke helft van onze familie zet het op een lopen.

Zelf hoef ik niet meer overtuigd van de effecten van het lopen. Het is heerlijk, je voelt je high, psychologisch kan je geen betere energiestoot bedenken.

Alleen het beginnen is weer moeilijk. De aangekomen kilo's die niet mee willen. Het zweet dat weelderig druppelt, elke stap waarvan ik de indruk heb dat de hele straat het ziet.

Maar ik voeg mij dus bij het lopend gezelschap en nodig iedereen uit mee te doen !

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...